søndag 16. mars 2014

Status Quo

 

Jeg har en aldeles vidunderlig kreftlege. Hun er både en dyktig lege og et godt menneske, og det er jo litt av en kombinasjon.

Jeg har egentlig time hos henne neste fredag for å få resultatet av CT undersøkelsen.

Hun ringte fredag, og som hun sa; “det hadde jo vært slemt av meg å få beskjed om resultatet og så ikke ringe deg for å fortelle det”. Kontrasten er stor til kreftlegen på Ullevål som ble så forundret over at jeg ikke ønsket å vente en uke , for så å reise inn til Oslo for å få en beskjed jeg kunne få over telefonen der og da.

Legen min kunne fortelle at svulsten i lungen ikke har vokst denne gangen heller. Hva det nå enn er i lymfen ved leveren og i venstre armhule har heller ikke vokst.

De kan fremedeles ikke si om jeg har kreft eller ikke. For å vite sikkert må de fjerne svulsten og det er et stort inngrep, så det vil de ikke gjøre.

Da er det bare å vente igjen.

Ny CT om 3 mnd.

2 kommentarer:

  1. 3 måneder fra nå - da er det sommer. Håper vi kan dele noen havegleder i løpet av denne vårøkten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Første hageglede blir hagemessen med pitstop hos deg det Maria :)

      Slett