tirsdag 10. desember 2013

Våpenkofferten min


I dag skulle jeg ha et møte med en kjær venn og kollega, Christina Elvan Birkemose.
(Note to self: Christina fortjener og skal få sitt eget blogginnlegg )
Da jeg kom fikk jeg overrakt denne fantastiske kofferten.

koffert

Jeg åpnet den og ble møtt av dette synet :

åpen koffert

og dette brevet lå inni

brev


Det sies jo at et bilde sier mer enn 1000 ord, så derfor lar jeg bildene tale for seg.


kjærlighet

kjærlighet1 kjærlighet2



magi

magi1 magi2



ord

ord1 ord2


lys

lys1 lys2


blomstre

blomstre1
blomstre2


farger1

farger farger2


humor

humor1 humor2


stjerne1

stjerne3 stjerne2

Dette er en av de vidunderligste gavene jeg noensinne har fått! Jeg tenker at alle burde jo ha sin egen våpenkoffert, og med denne  føler jeg meg rustet til å møte det meste.  Takk kjære Christina – “you made my day” Rødt hjerte

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk presang! Med klump i halsen og tårer i øynene skjønner jeg jo at en dame som deg har sånne venner! Lykke til med våpenkofferten!

    SvarSlett
  2. Takk Maria :) Ja jeg er heldig og har noen gode venner. Du er en av dem

    SvarSlett
  3. Så utrolig herlig! Slik en flott venninde:)

    SvarSlett